Mēs piedāvājam 60 dienu atgriešanas politiku
Lietotājam (pircējam) ir tiesības paziņot Pārdevējam 60 dienu laikā pēc pasūtīto preču saņemšanas, ka pircējs atsakās no pirkuma līguma, nenorādot iemeslu šādam lēmumam. Pircējam ir jāatgriež preces Pārdevējam uz pircēja rēķina.
Pirktu produktu atgriešana
Jums jāiesniedz atteikuma paziņojums kopā ar atgriešanas veidlapu vai nepārprotamu paziņojumu, kas skaidri norāda, ka jūs atsakāties no līguma, uz [email protected]
Produkta atgriešanas veidlapu var atrast ŠEIT (noklikšķiniet).
Pirktās preces jāatgriež Pārdevējam uz pircēja rēķina 60 dienu laikā no atteikuma paziņojuma saņemšanas datuma.
Pirktās preces jāatgriež Pārdevējam neskartas, oriģinālajā iepakojumā un nemainītā daudzumā, ja vien preces nav iznīcinātas, bojātas, pazudušas vai samazinātas daudzumā, neizraisot lietotājam (pircējam) nekādas kļūdas.
Ja pasta paka, kurā lietotājs (pircējs) saņēmis pasūtītās preces, ir fiziski bojāta, saņēmējam nevajadzētu pieņemt paku bez bojājumu sertifikāta no piegādātāja, jo tas ir nepieciešams, lai uzsāktu prasību procedūru ar piegādātāju.
Produktu atgriešanas adrese
Nutrisslim d.o.o., Obrtniška ulica 4, 1292 IG – Slovenija
Atgriežot produktus, pārliecinieties, ka pievienojat aizpildītu produktu atgriešanas veidlapu, kuru var atrast ŠEIT (noklikšķiniet). Lai veiktu sūdzību, nosūtiet kastes attēlu, kastes uzlīmes attēlu un visu saņemto preču attēlus.
Mēs iesakām nosūtīt savu sūtījumu pa reģistrēto pastu ar piegādes kvīti, lai jūsu prasību varētu atrisināt, pat pazuduša sūtījuma gadījumā, pamatojoties uz piegādes kvīti un izsekošanas numuru. Jūs varat nosūtīt mums piegādes kvīti un piegādātāja vārdu pa e-pastu uz [email protected].
Pārdevējs atmaksās pircējam pilnu pirkuma cenu, ko pircējs samaksāja pasūtījuma veikšanas laikā vai atgriezto preču pirkuma cenu, kas ir atgrieztas Pārdevējam.
Par atgrieztajām precēm Pārdevējs atmaksās pirkuma cenu pircējam ne vēlāk kā 14 dienas pēc pakas atgriešanas saņemšanas Nutrisslim noliktavā. Atmaksa tiks veikta Pārdevēja veidā uz lietotāja (pircēja) personīgo vai transakciju kontu, no kura tika veikta apmaksa vai kuru pircējs norādījis atmaksas veidlapā.
Vai saņēmāt nepareizas preces paketē?
Ja esat saņēmuši nepareizas vai bojātas preces, lūdzu, nosūtiet prasību uz [email protected] ar detaļām (lai veiktu sūdzību, nosūtiet kastes attēlu, uzlīmes attēlu uz kastes un visu saņemto preču attēlus) 8 dienu laikā pēc pakas saņemšanas. Mēs pārbaudīsim, vai jums ir tiesības saņemt nomaiņu ar jaunām precēm, un sniegsim attiecīgas instrukcijas. Lūdzu, iekļaujiet savu pasūtījuma numuru attiecīgajā rindā un sniedziet visus savus datus (vārds, uzvārds, adrese un tālruņa numurs) ziņojumā, lai mēs varētu viegli atrast jūsu pasūtījumu un nekavējoties apstrādāt jūsu pieprasījumu.
Vai paketē bija trūkstošas preces?
Mēs zinām, ka ir svarīgi saņemt visu pasūtījumu, tāpēc tas ir svarīgi arī mums! Mēs darīsim visu iespējamo, lai jūsu pasūtījums tiktu nosūtīts laikā un labā stāvoklī.
Lūdzu, sazinieties ar [email protected] 8 dienu laikā, lai mēs varētu sakārtot trūkstošo preču piegādi. Iekļaujiet savu pasūtījuma numuru temata rindā un ziņojumā nosūtiet mums visu saņemto preču fotogrāfijas, kastē, kurā preces ieradās, un piegādes pakalpojuma uzlīmi, kas ir uz kastes.
Tikai prasības, kas atbilst visām iepriekš minētajām prasībām, tiks pozitīvi atrisinātas.