Pakalpojuma piegāde
- Kur ir mans pakas?
Jūs varat pārbaudīt sava pakas atrašanās vietu, ievadot izsekošanas numuru (ko saņēmāt e-pastā par pakas nosūtīšanu) šajā saistē: https://unisend.lv/
- Kur es varu iegūt izsekošanas numuru?
Mēs nosūtīsim izsekošanas numuru uz jūsu e-pastu, kurā informēsim par jūsu pakas nosūtīšanu un piegādi. Izsekošanas numurs ir iekļauts arī ziņojumos, ko nosūtījusi Unisend.
- Kā jūs nosūtāt pakas?
akalpojuma piegādei mēs izmantojam Unisend piegādes pakalpojumu. Kurjers piegādās pakas uz adresi, kuru norādījāt, veicot pasūtījumu. Pakas tiek piegādātas darba dienās. Ja jūs neesat pie adreses, kad paka tiek piegādāta, jūs saņemsiet visu nepieciešamo informāciju, lai paņemtu pakas (jūsu pastkastē vai e-pastā vai īsziņā).
- Man ir problēmas ar piegādi, ko es varu darīt?
Lai saņemtu palīdzību par piegādi, jūs varat sazināties ar Unisend pa tālruni: 0071 626 006003. Mēs esam pieejami arī: [email protected]. Mēs labprāt palīdzēsim jums atrisināt problēmu un pārliecināties, ka jūs saņemat savu pakas pēc iespējas ātrāk.
- Kādi ir piegādes izmaksas?
Pasūtījumiem līdz 49 € piegādes izmaksas ir 4,90 €.
Pasūtījumiem virs 49 € piegāde ir bezmaksas.
- Piegādātas bojātas preces
Saņemot pakas, ja jūs pamanāt, ka paka ir bojāta, jums ir jānorāda piezīme. Tad nosūtiet mums detalizētu informāciju (ieskaitot fotogrāfijas) uz [email protected] 8 dienu laikā pēc pakas saņemšanas. Mēs pārbaudīsim, vai jūs esat tiesīgs saņemt nomaiņu ar jaunām precēm, un sniegsim attiecīgas instrukcijas.
- Pakas apdrošināšana
Pakas apdrošināšana nodrošina mieru klientiem, kas uztraucas par piegādēm. Ja preces tiek bojātas vai pazūd, mēs garantējam risinājumu uz mūsu rēķina, lai iegūtu jūsu pasūtītās preces pēc iespējas ātrāk.
- Izlaist rindu
Pasūtījumi ar pakalpojumu “izlaist rindu” tiek apstrādāti un iepakoti prioritārā kārtībā. Tādejādi jūs varat nodrošināt ātrāku pakas piegādi.
Sūdzības
- Es vēlos atgriezt preci. Kā es to varu izdarīt?
Ja vēlaties atgriezt preci, informējiet mūs 60 dienu laikā pēc iegādes, rakstot uz [email protected].
Adrese preču atgriešanai: Nutrisslim d.o.o., Obrtniška ulica 4, 1292 IG – Slovenija
Atgriežot preces, pārliecinieties, vai pievienojat aizpildītu Preces atgriešanas formu, kuru var atrast ŠEIT.
apildinformāciju par tiesībām atsaukt līgumu vai pasūtītajām precēm var atrast vispārīgos noteikumos un nosacījumos: https://www.naturesfinest.lv/general-terms-and-conditions/
- Nepareizas preces paketē
Ja saņēmāt nepareizas vai bojātas preces, lūdzu, sniedziet informāciju (ieskaitot fotogrāfijas) 8 dienu laikā pēc pakas saņemšanas. Mēs pārbaudīsim, vai jūs esat tiesīgs saņemt nomaiņu ar jaunām precēm, un sniegsim attiecīgas instrukcijas.
- Trūkstošas preces
Mēs saprotam, ka saņemt pilnīgu pasūtījumu ir svarīgi jums, tāpēc tas ir svarīgi arī mums! Mēs darām visu iespējamo, lai jūsu pasūtījums tiktu nosūtīts laikā un labā stāvoklī.
Lūdzu, sazinieties ar mums uz [email protected] 8 dienu laikā, lai mēs varētu organizēt nomaiņu par trūkstošām precēm. Pārliecinieties, ka tēmas rindā iekļaujat pasūtījuma apstiprinājuma numuru, lai mēs varētu viegli atrast jūsu pasūtījumu un nekavējoties apstrādāt jūsu pieprasījumu.
Iegādes informācija
- Kā es varu izmantot atlaides kodu?
Lai izmantotu atlaides kodu vienā pirkumā, ievadiet to pēdējā pasūtījuma solī, kad norēķināties.
- Ko darīt, ja es nesaņemu pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu?
Mūsu pasūtījuma apstiprinājuma e-pasti tiek nosūtīti automātiski, tūlīt pēc pasūtījuma veikšanas mūsu mājaslapā. Ja to neesat saņēmis, lūdzu, vispirms pārbaudiet savu surogātpasta/junk e-pastu.