1. Vispārīga informācija
1. Vispārīga informācija
Vispārējie noteikumi un nosacījumi ir sagatavoti saskaņā ar klientu aizsardzības jomā esošajiem noteikumiem, balstoties uz Slovēnijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras ieteikumiem un starptautiskajiem kodeksiem tiešsaistes un elektroniskajā tirdzniecībā.
Šī tīmekļa vietne ir tiešsaistes veikals, kur Pārdevējs Nutrisslim d.o.o., Obrtniška iela 4, 1292 Ig, Slovēnija, PVN numurs: GB361629785 (turpmāk – “Pārdevējs”), piedāvā savus produktus, un pircēji tos iegādājas.
Pasūtot konkrētu produktu vai preces no Pārdevēja, pircējam tiek izveidota saistību attiecība ar Pārdevēju. Visus strīdus, kas izriet no šīm tiesiskajām attiecībām (piemēram, par lietotāja sniegtās informācijas patiesumu, piedāvājuma saturu, piedāvājuma priekšmetu un cenu utt.), izskata tikai Pārdevējs un pircējs. Pārdevējs un tīmekļa vietnes pircēji pieņem tirdzniecības metodi, kas ir raksturīga internetam un ir zināmā mērā anonīma.
Reģistrējoties tiešsaistes veikalā, apmeklētājam tiek piešķirts lietotājvārds, kas ir viņa / viņas e-pasta adrese, un lietotāja parole, kuru lietotājs izveido pats. Lietotājvārds un parole ir nepārprotami saistīti ar ievadītajiem datiem. Reģistrējoties apmeklētājs apstiprina un garantē, ka viņš / viņa ir pilngadīgs, ar pilnu tiesisko spēju. Reģistrējoties apmeklētājs kļūst par lietotāju un iegūst tiesības iegādāties. Iegādājoties produktus, lietotājs kļūst par klientu.
Šie Vispārējie noteikumi un nosacījumi nosaka tiešsaistes veikala darbību, apmeklētāja, lietotāja un pircēja tiesības un pienākumus, kā arī uzņēmuma, Pārdevēja un lietotāja – pircēja – biznesa attiecības.
Piegādātājs un piegādātāja adrese: Nutrisslim, proizvodnja in distribucija živil, d.o.o, Obrtniška iela 4, 1292 Ig, Slovēnija; Reģistrēts Rajona tiesā Ļubļanā, reģistrācijas numurs 2010/9888.
Uzņēmums ir atbildīgs par pievienotās vērtības nodokļa (PVN) samaksu.
PVN numurs: SI42005485
Reģistrācijas numurs: 3711676000
Pārdevēja kontaktinformācija:
- e-pasts: [email protected]
2. Informācijas pieejamība
Pārdevējs apņemas vienmēr lietotājam nodrošināt:
- informācija par uzņēmuma identitāti (īpaši uzņēmuma nosaukumu, uzņēmuma reģistrēto juridisko adresi un reģistrācijas numuru, ar kuru uzņēmums ir reģistrēts)
- kontaktinformācija, kas ļauj lietotājam ātri un efektīvi sazināties ar Pārdevēju (e-pasts, tālrunis utt.)
- informācija par būtiskajām produktu vai interneta veikala pakalpojumu īpašībām, tostarp pēc pārdošanas pakalpojumiem un garantijām
- informācija par produkta vai interneta veikala pakalpojumu pieejamību
- metode un nosacījumi, īpaši piegādes vieta un laiks
- informācija par maksāšanas metodēm
- informācija par piedāvājuma derīguma laiku no interneta veikala
- informācija par termiņu, kurā vēl var atkāpties no līguma un nosacījumiem atcelšanai
- informācija par sūdzību procedūru un informācija par Pārdevēja kontaktpersonu, kas ir atbildīga par saziņu ar lietotājiem.
3. Produkta piedāvājums, piegādes laiks un paku saņemšana
Ņemot vērā interneta biznesa raksturu, piedāvājums interneta veikalā bieži un ātri mainās un tiek atjaunināts.
Piegādes laiks produktiem, kas ir noliktavā, ir 4-6 darba dienas iekš Latvija, ja vien Unisend nav piegādājusi vēlāk uz konkrēto piegādes adresi (skatīt punktu 11). Citiem produktiem attiecas piegādes laiks, kas norādīts pie produkta interneta veikalā. Katrs produkts ir pieejams saprātīgā laikā.
Pasūtījuma veikšanas laikā lietotājs var norādīt vienu no šīm metodēm produkta saņemšanai:
- Maksājums pēc piegādes, šajā gadījumā piegādes pakalpojumu sniedzējs iekasē maksu no lietotāja.
4. Maksājumu metodes
Pārdevējs ļauj lietotājam izvēlēties vienu no šīm maksājumu metodēm produkta iegādei no interneta veikala:
- COD
- Kredītkarte
- Maksājums ar debetkarti vai kredītkarti un maksājums pa daļām ir iespējams tikai tad, ja maksātāja dati lietotāja profilā sakrīt ar debetkartes vai kredītkartes turētāja datiem.
Maksājuma darījums tiek uzskatīts par neizpildītu līdz brīdim, kad Jūsu pasūtījums tiek nosūtīts.
5. Cenas
Interneta cena ir spēkā visiem reģistrētiem interneta veikala lietotājiem. Ir iespējami papildu maksājumi par interneta cenu atkarībā no izvēlētās maksāšanas metodes (skatīt 4. punktu).
Visas cenas interneta veikalā www.naturesfinest.lv ir norādītas € un ietver pievienotās vērtības nodokli (PVN). Visas cenas interneta veikalā ir produktu cenas un neietver piegādes izmaksas (skatīt 3. un 10. punktu). Visas cenas ir spēkā tikai elektroniskai pirkšanai caur interneta veikalu.
Visas cenas ir spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī un tām nav iepriekš noteikta derīguma laika, tāpēc tās ir spēkā tikai līdz to maiņai. Neskatoties uz visiem Pārdevēja centieniem nodrošināt visjaunāko un precīzāko informāciju, var gadīties, ka cenu informācija ir nepareiza. Šādā gadījumā, un ja produkta cena mainās pasūtījuma apstrādes laikā, t.i., no pasūtījuma veikšanas brīža līdz pasūtījuma apstiprinājumam, Tirgotājs:
informēs lietotāju (pircēju) par jaunajām cenām, un šādā gadījumā lietotājam (pircējam) ir iespēja daļēji mainīt savu pasūtījumu, pilnībā to atcelt vai apstiprināt pasūtījumu par jaunajām cenām, bez papildu izmaksām, vai
ļaus lietotājam (pircējam) atkāpties no pirkuma un vienlaikus piedāvāt risinājumu, kas būs abu pušu labumam un apmierinātībai.
Nutrisslim interneta veikala piedāvājums tiek atjaunots un mainīts bieži un ātri. Cenas tiek prezentētas kā Parastās cenas un Akcijas cenas. Akcijas produktiem ir skaidri norādīta parastā produkta cena (tā ir svītrota) un akcijas cena.
Cena Nutrisslim interneta veikalā ir vienāda gan reģistrētiem dalībniekiem, gan viesiem. Visas cenas ietver PVN. Cenas ir spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī un tām nav iepriekš noteikta derīguma laika.
6. Iegādes process
6.1. Tehniskie soļi, kas noved pie pārdošanas līguma noslēgšanas
Lietotājam (pircējam) ir pieejami šādi tehniskie soļi pirkšanas procesā:
- pieslēgties interneta veikalam, izmantojot e-pasta adresi vai lietotāja paroli, ja lietotājs (klients) iepriekš ir izveidojis lietotāja kontu (skatīt 1. punktu)
- meklēt atsevišķu produktu interneta veikala piedāvājumā
- izvēlēties produktu pirkšanai
- pievienot izvēlēto produktu pirkšanai iepirkumu grozam
- norādīt iegādājamā produkta daudzumu
- pārskatīt izvēlētā produkta cenu izvēlētajā daudzumā, tostarp aprēķināto nodokli, ja tas tiek piemērots
- izvēlēties piegādes metodi (skatīt 3. un 10. punktu)
- izvēlēties maksāšanas metodi (skatīt 4. punktu)
- pārskatīt pasūtījumu ar izvēlēto piegādes metodi un piemērotajām piegādes izmaksām, ja tādas ir
- apstiprināt un veikt pasūtījumu, tādējādi pabeidzot pirkumu (skatīt 6.3. un 6.4. punktu).
6.2. Kļūdu identificēšana un labošana pirms pasūtījuma veikšanas
Pirms pasūtījuma veikšanas lietotājs (pircējs) caur grafisko lietotāja interfeisu var nekavējoties, viegli un bez problēmām:
- apskatīt un pārskatīt produktus, kurus viņš/viņa ir izvēlējies un pievienojis iepirkumu grozam
- apskatīt un pārskatīt individuālā produkta cenu un kopējo cenu par visiem izvēlētajiem produktiem
- mainīt izvēlēto individuālā produkta daudzumu un aprēķināt jauno cenu pēc daudzuma izmaiņām
- noņemt izvēlētos produktus, kurus lietotājs nevēlas iegādāties, no iepirkumu groza
- aprēķināt attiecīgo nodokli, atbilstoši nodokļu likmei, kas attiecas uz izvēlēto produktu un tā cenu (nodokļu bāze).
Pirms pasūtījuma apstiprināšanas lietotājs (pircējs) caur grafisko lietotāja interfeisu var nekavējoties, viegli un bez problēmām:
- mainīt izvēlēto piegādes metodi
- mainīt izvēlēto maksāšanas metodi
- pārskatīt un apstiprināt individuālās izmaiņas.
6.3. Pasūtījuma pieņemšana
Pēc pasūtījuma veikšanas lietotājs (pircējs) saņem apstiprinājumu no Pārdevēja pa e-pastu, ka pasūtījums ir pieņemts. 1 stundas laikā pēc šī apstiprinājuma saņemšanas lietotājam (pircējam) ir iespēja atcelt pasūtījumu bez sekām. Izņemot atcelšanas iespēju, lietotājs (pircējs) nevar mainīt pasūtījuma saturu pēc tā veikšanas. Lietotājam (pircējam) vienmēr ir pieejama informācija par katra pasūtījuma statusu un saturu viņa/vējas lietotāja profilā tīmekļa vietnē.
6.4. Pasūtījuma apstiprināšana
Ja lietotājs (pircējs) neatceļ pasūtījumu, pasūtījums turpinās apstrādi. Pēc saņemšanas Pārdevējs pārskata pasūtījumu, pārbauda pasūtīto produktu pieejamību un apstiprina pasūtījumu vai noraida to ar pamatojumu. Pārdevējs var arī sazināties ar lietotāju (pircēju) pa telefonu, lai pārbaudītu datus vai nodrošinātu piegādes precizitāti. Pēc pasūtījuma apstiprināšanas Pārdevējs informē lietotāju (pircēju) pa e-pastu par paredzamo piegādes laiku. Šajā solī tiek neatgriezeniski noslēgts pārdošanas/pirkšanas līgums starp lietotāju (pircēju) un Pārdevēju (skatīt 7. punktu).
6.5. Nosūtīts pasūtījums
Pārdevējs sagatavo, nosūta pasūtītos produktus noteiktajā termiņā un informē lietotāju (pircēju) pa e-pastu. Minētajā e-pastā Pārdevējs arī informē lietotāju (pircēju) par produktu atgriešanas politiku un informē viņu par kontaktpersonām, ja rodas sūdzības vai piegādes aizkavēšanās.
7. Pārdošanas/pirkšanas līgums
Pārdevējs izsniedz rakstisku rēķinu lietotājam, kurš iegādājas produktu no interneta veikala, ar izmaksu sadalījumu un skaidrojumu par tiesībām atteikties no pirkuma, atgriežot pasūtītos produktus, ja tas ir nepieciešams un iespējams. Pārdošanas/pirkšanas līgums, pirkuma pasūtījuma formā, tiek uzglabāts elektroniskā formā Pārdevēja serverī un ir pieejams lietotājam (pircējam) jebkurā laikā viņa lietotāja profilā. Pārdošanas/pirkšanas līgums tiek noslēgts slovēņu valodā.
Pārdošanas/pirkšanas līgums tiek uzskatīts par noslēgtu brīdī, kad Pārdevējs apstiprina pasūtījumu (skatīt 6.2. punktu). No šī brīža visi cenas un citi pirkšanas nosacījumi tiek fiksēti un attiecas uz abām pusēm – Pārdevēju un lietotāju (pircēju).
7.1 Atlaides, akcijas kodi, veiksmes ratu spēle
Atlaides nav kumulatīvas! Ja produkti mājaslapā jau ir pārdošanā vai uz tiem jau ir piemērota atlaide, papildus atlaides tiem netiek piemērotas.
8. Atteikšanās tiesības no pirkuma, produktu atgriešana
Attālināto līgumu gadījumā pircējam ir tiesības informēt uzņēmumu par līguma atcelšanu 60 dienu laikā pēc preču saņemšanas, norādot, ka viņš/vai viņa atsakās no līguma, nesniedzot šādas iznākuma pamatojumu. Pircējam preces jāatgriež 14 dienu laikā pēc nodoto nodomu par atcelšanu no līguma.
Vienīgās izmaksas, kas jāsedz pircējam saistībā ar līguma atcelšanu, ir piegādes un sekojošas preču atgriešanas izmaksas uz pakalpojumu sniedzēja adresi. Pakalpojumu sniedzējs atgriež pirkuma cenu par precēm pircējam, bet ne piegādes izmaksas.
Ja tiek atsaukts līgums, kurā tika izmantota atlīdzība (piemēram, bezmaksas piegāde), šie līdzekļi tiek uzskatīti par atlaidi un netiek atgriezti lietotājam.
Informējiet mūs par paredzēto atgriešanu rakstiskā veidā, izmantojot e-pastu: [email protected]
Jūs varat paziņot par līguma atcelšanu, izmantojot atmaksas formu vai nepārprotamu paziņojumu, kurā skaidri norādīts, ka atsakāties no līguma. Pircējs tiek uzskatīts par iesniegušu atcelšanas paziņojumu laikus, ja tas tiek nosūtīts iekš noteiktā laika perioda, lai atceltu līgumu. Lietotājam (pircējam) ir jāuzņemas pierādījumu nasta, ka tiesības uz atteikšanos ir izmantotas.
Preces atgriešanas forma ir pieejama ŠEIT (klikšķiniet).
Visas preces, kas iegādātas no pakalpojumu sniedzēja www.naturesfinest.lv, ir tādas, kas var tikt atgrieztas, izmantojot pasta pakalpojumus.
Atmaksa jāveic uzņēmumam nekavējoties vai ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma par atteikšanos saņemšanas. Pārdevējs atgriež saņemtos maksājumus pircējam ar tiem pašiem maksāšanas līdzekļiem, ko izmantoja pircējs, ja vien pircējs nav skaidri lūdzis izmantot citu maksājuma līdzekli un ja pircējs nesedz nekādas papildu izmaksas.
Saņemtās preces jāatgriež pircējam neskartā un nemainītā daudzumā, ja vien preces nav bojātas, zaudētas vai to daudzums nav samazinājies bez pircēja vainas.
Pircējam nav tiesību bez šķēršļiem izmantot preces līdz līguma atcelšanai, bet tikai attālinātā veikala rakstura dēļ (attālinātā līguma gadījumā) ir iespēja pārdomāt pirkumu.
Ja vien puses nav vienojušās citādi, patērētājam nav tiesību atteikties no līguma šādos gadījumos:
– piegādātām noslēgtām precēm, kuras nav piemērotas atgriešanai veselības aizsardzības un higiēnas iemeslu dēļ, ja tās ir atvērtas pēc piegādes
– precēm, kuru cena ir atkarīga no tirgus svārstībām, kuru uzņēmums nevar ietekmēt, un kas var notikt atteikšanās perioda laikā.
Ja pircējs neizņēma paketi ar savu pasūtījumu, neskatoties uz vairākiem brīdinājumiem no pārdevēja vai piegādātāja par paketes piegādi un gaidīšanu, lai paketi izņemtu, pakete tika atgriezta uzņēmuma galvenajā birojā, un pircējs izvēlējās citu maksājuma metodi, nevis pret norēķinu piegādi, pircējam ir tiesības atkārtoti nosūtīt paketi, un pārdevējs šādā gadījumā ir tiesīgs iekasēt atkārtotās nosūtīšanas izmaksas. Ja atgrieztās preces ir bojātas, pārdevējam ir tiesības iznīcināt bojātās preces. Šādā gadījumā pircējam nav tiesību prasīt pirkuma cenu atgriešanu.
9. Real or hidden defects
Pārdevējam ir jāpiegādā prece pircējam saskaņā ar līgumu, un viņš ir atbildīgs par jebkādiem reāliem defektiem.
Pircējam ir jāinformē pārdevējs un jāsniedz detalizēts materiālā defekta apraksts, rakstot uz [email protected].
Pircējs var iesniegt sūdzību par defektu pārdevējam 2 mēnešu laikā no reālā defekta atklāšanas vai 2 gadu laikā pēc preces saņemšanas.
Pārdevējam ir jānodrošina, ka visas sūdzības par precēm tiek aizstātas vai ka pircējam tiek atgriezta iegādes cena viņa bankas kontā. Izmantojot tiesības saskaņā ar šo nosacījumu, pircējam ir jāapraksta defekts pārdevējam un jāļauj pārdevējam pārbaudīt preci. Ja defekts tiek atzīts par pamatotu, pārdevējam ir jāizpilda patērētāja prasība pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 8 dienu laikā. Ja pastāv strīds par defektu, pārdevējs pircējam rakstiski jāatbild 8 dienu laikā.
Pārdevējs patur tiesības noraidīt sūdzību gadījumos, kad:
- atgrieztā prece ir bojāta pircēja vainas dēļ
- atgrieztā prece nav ar drošības zīmogu vai nav oriģinālajā iepakojumā
- ja pārdevējs konstatē, ka prece ir bojāta vai neizmantojama pircēja nepareizas rīcības dēļ.
Patērētājs var izvēlēties: novērst defektus precēs, atgūt samaksāto cenu atkarībā no defekta apmēra, aizstāt preci vai saņemt pilnu atmaksu.
Defekts ir reāls, ja:
- precei nav īpašību, kas nepieciešamas tās normālai lietošanai
- precei nav īpašību, kas nepieciešamas īpašai lietošanai, kuru pircējs to iegādājas, un kuru pārdevējam bija jāzina vai vajadzēja zināt
- precei nav īpašību un kvalitātes, kas tika skaidri vai netieši norunātas vai paredzētas
- pārdevējs piegādājis preci, kas neatbilst paraugam vai modelim, ja vien paraugs vai modelis tika rādīts tikai informatīvos nolūkos.
10. Garantija
Produktiem ir garantija tikai tad, ja tas ir norādīts rēķinā vai garantijas sertifikātā. Garantija ir derīga, ievērojot garantijas sertifikātā norādītās instrukcijas un prasības, un uzrādot rēķinu.
Garantijas periods ir norādīts garantijas sertifikātā vai rēķinā. Garantijas informācija tiek sniegta arī, iegādājoties produktu tiešsaistes veikalā. Ja tiešsaistes veikalā nav norādīta garantijas informācija, tad produktam nav garantijas.
Lietotājs (pircējs) var iesniegt prasību par garantiju, vēršoties pie Pārdevēja vai tieši pie produkta ražotāja vai tā pilnvarotā servisa. Garantija var tikt izmantota ar garantijas sertifikātu un rēķinu.
Ražotājs vai pilnvarotais serviss ir pienākums veikt garantijas remontu 45 dienu laikā no produkta saņemšanas dienas remontam, pretējā gadījumā aizstājot produktu ar citu, ekvivalentu, pilnīgā kārtībā esošu produktu.
11. Piegāde
Pārdevējs piegādās pasūtītos produktus lietotājam (pircējam) saskaņotajā laikā. Pārdevēja līgumslēdzējs partneris sūtījumu piegādei ir Unisend. Pārdevējs patur tiesības izvēlēties citu piegādes pakalpojumu, ja tas ļaus pasūtījumu izpildīt efektīvāk.
Bezmaksas piegāde
Ja produktu kopējā vērtība, kas pievienota iepirkumu grozam, pārsniedz norādīto slieksni bezmaksas piegādei tiešsaistes veikalā, piegāde netiks iekasēta no jūsu pasūtījuma. Kopējā summa tiek aprēķināta, ņemot vērā visus izmantotos atlaides kuponus, kas nozīmē, ka cena, kas nepieciešama, lai izpildītu bezmaksas piegādes nosacījumu, sastāv no produktu galīgās cenas, ieskaitot piemērotās atlaides.
Citi papildu izdevumi, piemēram, maksājuma metodes maksa vai produkti, kas pievienoti pasūtījumam pēc sākotnējā pasūtījuma veikšanas, netiek iekļauti kopējā pasūtījuma vērtībā, kas nepieciešama bezmaksas piegādes nosacījuma izpildei.
12. Drošība
Pārdevējs un operators izmanto atbilstošus tehniskos un organizatoriskos līdzekļus, lai aizsargātu personas datu un maksājumu pārsūtīšanu un glabāšanu. Šim mērķim tiek izmantots 128 bitu SSL sertifikāts, ko izsniegusi pilnvarota organizācija.
Drošas autorizācijas un kredītkartes darījumi tiek apstrādāti, izmantojot Cardinity. Kredītkartes autorizācija tiek veikta reālā laikā, nekavējoties pārbaudot datus bankās. Kredītkartes informācija netiek glabāta pārdevēja serverī.
Lietotājs pats ir atbildīgs par drošību, nodrošinot sava lietotājvārda un paroles drošību, kā arī piemērotu programmatūru un antivīrusu aizsardzību savā datorā.
13. Tiesības uz informāciju
Jums ir tiesības bez maksas iegūt informāciju par jūsu personiskajiem datiem, kas mums ir pieejami, kā arī tiesības dzēst šos datus. Ja jums ir jautājumi par datu dzēšanu, apstrādi vai izmantošanu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: [email protected] vai nosūtiet mums pieprasījumu pa pastu.
Pasūtījuma statusa paziņojumi: Mēs paturam tiesības informēt jūs, izmantojot norādīto tālruņa numuru, izmantojot SMS, kad jūsu pasūtījums ir piegādāts un preces netika izņemtas 3 līdz 5 dienu laikā. Ja preces netika izņemtas vairāk nekā 5 dienas.
Paziņojumi: Pieteikšanās paziņojumiem ietver jūsu vārdu, tālruņa numuru un e-pasta adresi, kas ar jūsu piekrišanu tiek izmantota reklāmas nolūkos līdz brīdim, kad jūs atteiksieties no paziņojumu saņemšanas. Pieteikties paziņojumu saņemšanai var tikai tad, kad tiek atzīmēta konkrētā izvēles rūtiņa, kas ļauj abonēt.
Ja izmantojat e-pasta adresi Facebook vai izmantojat formu pirmajā lapā www.naturesfinest.lv, caur kuru saņemat atlaides kuponus savam pasūtījumam, mēs saglabāsim jūsu e-pasta adresi, lai informētu jūs par īpašajiem labumiem un akcijām internetveikalā www.naturesfinest.lv. Jūs varat jebkurā laikā atteikties no paziņojumu saņemšanas datu bāzes, nosūtot e-pastu uz: [email protected] vai noklikšķinot uz “Atteikties no abonēšanas” saites apakšā no reklāmas e-pastiem.
Lai atteiktos no retajiem reklāmas SMS ziņojumiem, lūdzu, nosūtiet e-pastu uz [email protected] un iekļaujiet savu tālruņa numuru ziņojumā. Tas ir vienīgais veids, kā mēs varam izņemt jūs no mūsu SMS saņēmēju datu bāzes.
Reklāmas e-pasti un/vai SMS ziņojumi ietvers šādas sastāvdaļas:
- tie būs skaidri un nepārprotami marķēti kā reklāmas ziņojumi
- nosūtītājs būs skaidri redzams
- visas kampaņas, akcijas un citas mārketinga metodes būs skaidri definētas, kā arī dalības noteikumi
- atteikšanās metode tiks skaidri norādīta
- lietotāja vēlme nesaņemt reklāmas ziņojumus ievēros sniedzējs.
14. Bērnu aizsardzība
Pārdevējs tiešsaistes veikalā nepieņem pasūtījumus no personām, kuras ir aizdomas vai zināmas kā bērni, bez vecāku vai aizbildņu skaidras piekrišanas. Operators vai pārdevējs tiešsaistes veikalā nepiedāvā bezmaksas piekļuvi produktiem vai pakalpojumiem, kas var būt kaitīgi bērniem.
Bez skaidras vecāku vai aizbildņu piekrišanas operators un pārdevējs nepieņems jebkādu personisku informāciju, kas attiecas uz bērniem, un neizpaudīs bērnu saņemto personisko informāciju trešajām pusēm, izņemot vecākus vai aizbildņus.
Jebkura saziņa, kas vērsta uz bērniem, būs atbilstoša viņu vecumam un neizmantos bērnu uzticību, pieredzes trūkumu vai lojalitāti.
15. Privātuma politika
16. Lietotāju viedokļi un atsauksmes
Lietotāju vai apmeklētāju sniegtie viedokļi, komentāri un produktu vērtējumi ir daļa no tiešsaistes veikala funkcionalitātes un ir paredzēti visai lietotāju kopienai.
Pārdevējs un operators nav atbildīgi par lietotāju vai apmeklētāju sniegto viedokļu, komentāru un produktu vērtējumu saturu. Operators pārskata viedokļus, komentārus un vērtējumus pirms to galīgās publicēšanas un nepublicē tos, kas satur acīmredzamas nepatiesības, ir maldinoši, aizskaroši, obscēni vai pēc operatora domām, nenāk par labu citiem tiešsaistes veikala lietotājiem vai apmeklētājiem. Pārdevējs un operators nav atbildīgi par viedokļu, komentāru un vērtējumu informāciju un atsakās no jebkādas atbildības, kas rodas no šīs informācijas.
Iesniedzot viedokli, komentāru vai vērtējumu, lietotājs vai apmeklētājs skaidri piekrīt lietošanas noteikumiem un ļauj operatoram publicēt tekstu pilnībā vai daļēji visos elektroniskajos un citos medijos. Operators ir tiesīgs izmantot viedokļa, komentāra vai vērtējuma saturu neierobežotā laika periodā un jebkuram mērķim, kas ir operatora biznesa interesēs, tostarp reklāmām un citiem mārketinga komunikācijas līdzekļiem. Viedokļu, komentāru vai vērtējumu autors nodrošina un deklarē, ka viņam/pār viņu ir morālās tiesības un autortiesības uz rakstītajiem viedokļiem, komentāriem vai vērtējumiem, un ka viņš/viņa šīs tiesības beztermiņa, neekskluzīvi un bez maksas nodod operatoram.
17. Atbildība
Operatoram tiek veiktas visas nepieciešamās pūles, lai nodrošinātu, ka informācija, kas publicēta tiešsaistes veikalā, ir aktuāla un pareiza. Tomēr produkta īpašības, piegādes laiks vai cena var mainīties tik ātri, ka pārdevējs dažkārt nespēj laikus labot informāciju, kas publicēta tiešsaistes veikalā.
Tajā gadījumā operators vai pārdevējs informēs lietotāju (pircēju) par izmaiņām un dos iespēju lietotājam (pircējam) atteikties no pasūtījuma vai mainīt pasūtījumu (skatīt 5. punktu).
No brīža, kad pasūtītie produkti tiek nodoti pasta pakalpojumiem, pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem fiziskiem bojājumiem, iznīcināšanu vai sūtījuma zudumu, kā arī par trūkstošu saturu sūtījumā vai gadījumos, ja sūtījums ir atvērts. Šādos gadījumos lietotājam (pircējam) jāuzsāk sūdzību procedūra ar Unisend piegādes pakalpojumu. Ja sūtījums ir bojāts, lietotājam (pircējam) jādodas uz tuvāko Unisend punktu, un jāpievērš sūtījums tādā pašā stāvoklī, kādā tas tika saņemts, neizņemot vai nepievienojot neko, un jāaizpilda sūdzību ziņojums. Pārdevējs, sadarbībā ar Unisend piegādes pakalpojumu, nodrošinās, lai sūdzība tiktu izskatīta pēc iespējas ātrāk.
18. Sūdzības, strīdi un piemērojamie likumi
Pārdevējs ievēro spēkā esošos likumus patērētāju aizsardzības jomā. Pārdevējs ir izveidojis efektīvu sūdzību izskatīšanas sistēmu un norakstījis atbildīgo kontaktpersonu, ar kuru lietotājs (pircējs) var sazināties pa tālruni vai e-pastu, ja rodas problēmas. Šajā gadījumā lietotājs (pircējs) var sazināties ar mums pa tālruni uz e-pastu: [email protected]. Procedūra ir konfidenciāla.
Pārdevējs apstiprinās, ka ir saņēmis sūdzību, ne vēlāk kā piecu darba dienu laikā, un informēs lietotāju (pircēju), cik ilgi tiks apstrādāta sūdzība, kā arī informēs par procedūras gaitu. Pārdevējs darīs visu iespējamo, lai strīdu atrisinātu mierīgā ceļā. Ja mierīga atrisinājuma nav iespējams panākt, visi strīdi starp pārdevēju un lietotāju (pircēju) tiks izskatīti saskaņā ar Tiesas jurisdikciju Slovēnijas apgabala tiesā. Pārdevējs un lietotājs (pircējs) kā elektroniskās tirdzniecības dalībnieki savstarpēji atzīst elektronisko ziņojumu derīgumu tiesā. Pārdevējs darīs visu iespējamo, lai strīdus risinātu mierīgā ceļā. 81/2015 gada 14. novembrī stājās spēkā Patērētāju strīdu izšķiršanas ārpustiesas likums (Oficiālais izdevums Slovēnijas Republikas [Uradni list RS], Nr. 81/2015; turpmāk – ZIsRPS). ZIsRPS regulē ārpustiesas strīdu izšķiršanu starp uzņēmumiem un patērētājiem, izmantojot ārpustiesas patērētāju strīdu izšķiršanas pakalpojumu sniedzēja (turpmāk – OSCD pakalpojumu sniedzējs) starpniecību.
Atbilstoši tiesību normām, pārdevējs neatzīst nevienu ārpustiesas patērētāju strīdu izšķiršanas pakalpojumu sniedzēju kā kompetentu patērētāju strīdu izšķiršanā, kas varētu tikt uzsākti patērētāja ietvaros saskaņā ar Ārpustiesas patērētāju strīdu izšķiršanas likumu.
Nutrisslim d.o.o. neatzīst nevienu ārpustiesas patērētāju strīdu izšķiršanas pakalpojumu sniedzēju kā kompetentu patērētāju strīdu izšķiršanā, kas varētu tikt uzsākti patērētāja ietvaros saskaņā ar Ārpustiesas patērētāju strīdu izšķiršanas likumu.
Pārdevējs, kas nodrošina tiešsaistes tirdzniecību Slovēnijas Republikas teritorijā, publicē savā tīmekļa vietnē elektronisko saiti uz tiešsaistes patērētāju strīdu izšķiršanas platformu (SRPS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LV
Šie Vispārējie noteikumi un nosacījumi un visi strīdi starp Pārdevēju un lietotāju ir pakļauti un piemēroti Slovēnijas materiālajai un procesuālajai likumdošanai un nepiemēro privātās starptautiskās tiesības, kas varētu atcelt jebkura cita likuma piemērošanu.
Visos pārējos gadījumos, kā arī tiesībām un saistībām, kas netiek regulētas šajos Vispārējos noteikumos un nosacījumos, tiek piemēroti Civillikuma, Elektroniskās tirdzniecības likuma, Personas datu aizsardzības likuma un Patērētāju aizsardzības likuma noteikumi.
19. Atbildības ierobežojums
Produkta informācija un citi padomi šajā vietnē nav aizvietotāji atbilstošai medicīniskai aprūpei veselības problēmu gadījumā un nav medicīniski atzīti slimību novēršanai. Produkti un atsevišķu produktu apgalvojumi, kas tiek piedāvāti vietnē, nav novērtēti valdības institūcijās un nav paredzēti, lai diagnosticētu, ārstētu vai novērstu slimības. Vietnē sniegtā informācija ir tikai informatīviem mērķiem un nav paredzēta kā aizvietojums jūsu ārsta vai cita veselības aprūpes speciālista sniegtajiem padomiem. Ja lietojat zāles vai uztura bagātinātājus un aizdomājaties par jebkādām veselības problēmām, pirms mūsu produktu lietošanas konsultējieties ar savu ārstu vai farmaceitu. Pārrunājiet ar savu ārstu vai farmaceitu par lietošanu, riskiem un blakusparādībām. Grūtniecēm un zīdītājām ir ieteicams neizmantot šo produktu, kā arī bērniem un cilvēkiem ar jebkādām veselības problēmām. Pirms lietošanas konsultējieties ar ārstu vai farmaceitu.
20. Pieprasīt savu rēķinu
Pārdevējam ir pienākums izsniegt rēķinu par pasūtījumu vai pakalpojumiem un nodot to pircējam. Pircējam ir jāņem rēķins, kā arī jāglabā tas pēc iznākšanas no uzņēmuma telpām.
21. Vispārīgo noteikumu un nosacījumu izmaiņas
Ja tiek veiktas izmaiņas noteikumos, kas attiecas uz tiešsaistes veikala darbību, datu aizsardzību un citām jomām, kas saistītas ar Pārdevēja tiešsaistes veikala darbību, kā arī ja tiek veiktas izmaiņas Pārdevēja biznesa politikā, Pārdevējs maina un/vai atjaunina šos Vispārīgos noteikumus un nosacījumus, par ko lietotāji tiek informēti atbilstošā veidā, tostarp paziņojot tīmekļa vietnē www.naturesfinest.lv. Visas izmaiņas un/vai atjauninājumi stājas spēkā un tiek piemēroti astoņas dienas pēc to publicēšanas. Ja izmaiņas un/vai atjauninājumi ir nepieciešami atbilstoši normatīvajiem aktiem, šīs izmaiņas un/vai atjauninājumi var stāties spēkā un tikt piemēroti pēc īsāka laika perioda.
Lietotājs, kurš nepiekrīt Vispārīgo noteikumu un nosacījumu izmaiņām un/vai atjauninājumiem, ir jāatsakās no reģistrācijas astoņu dienu laikā no izmaiņu un/vai atjauninājumu publicēšanas, pretējā gadījumā pēc šī perioda beigām tiek uzskatīts, ka lietotājs piekrīt Vispārīgo noteikumu un nosacījumu izmaiņām un/vai atjauninājumiem, un pretējo pierādījumu nepieņem.
Reģistrācijas atcelšana tiek veikta lietotājam, nosūtot rakstisku paziņojumu uz e-pastu: [email protected].
Vispārīgie noteikumi un nosacījumi tika pieņemti operatora un Pārdevēja direktora 27.08.2010. gadā, Ljubljanā.
Vēlam jums patīkamus un pieejamus pirkumus mūsu tiešsaistes veikalā!